lördag 20 december 2008

Priser

Vi har prisgaranti

Om du följer trafikskolans utbildningsplan,
och kör upp via trafikskolan vid VV, men av någon anledning
INTE skulle klara av uppkörningen vid första försöket?

står skolan för ev, extra lektioner på vår trafikskola och även lån av bil vid uppkörning vid omprovet vid VV.

Allt för att du som kund ska känna dej säker på att du får en bra utbildning och att dina ev, kostnader inte ska bli högre än vad du/ och din trafiklärare har kommit överens om innan uppkörningen.


Om man är seriös som trafikskola borde väl alla ha ett liknande system eller?

Du betalar endast VV:s kostnader för omprovet.


Körlektion 70 min 700:-

Teoripaket 900:-
(Bokpaketet, datatester på skolan, Via elevcentralen -instuderningsfrågor,
filmer inför körlektionerna, 10st distanstest.

Teorikurs 6ggr 600:-


Startpaket: Teoripaket + 3 körlektioner (70min) 2900:-
Teoripaket + 5 körlektioner (70min) 4000:-

5 körlektioner för 3350:-
(spara 30:-/lektionen. -gäller endast förskottsinbetalning)

Datatester - obegränsat antal (på trafikskolan) 400:-

Körprov (hyra av bil) 45 min 500:-

Bokpaket (Körkortsboken, Studiehäfte, Vägmärkestest) 395:-

Handledarutbildning 350:-/ person
(Introduktionskurs)
Ingår: 180 min teori, handledarboken, övningsskylt, fika.

Riskutbildning del 1, 700:-
Ingår: 180 min teori, teorimaterial, fika.

Riskutbildning del 2 = halkbanan
Ingår: resa tur/retur halkbanan, fika. 1 600:-

Bg. 363-9721


Priser gäller till och med 100430